Join us

Autoresponder Terbaik!

Instapage

Monday 1 September 2014

11 Sebab..


Hari nih nak cerita sket pasal Kolagen :)  Kolagen  merupakan sejenis protein yang sangat diperlukan oleh tubuh badan untuk memelihara keremajaan dan keanjalan kulit. Secara kasar, 33% dari protein dalam badan adalah protein kolagen, dan 75% kulit terdiri dari kolagen. Ia menyokong sebahagian besar sel-sel yang memberikan struktur, kekuatan dan kekenyalan kulit dan tisu badan.

Kolagen juga terdapat pada kornea, kanta mata, salur darah, keratin (rambut dan kuku), tulang, tendon, rawan sendi, gigi, hati, tulang sum-sum dan tisu dan organ seperti buah pinggang, jantung serta sistem limfa.


Collagen Powder Shaklee  dan Ikan Merah??

Shaklee Collagen Powder ni memang semulajadi dan sumber kolagen yang hebat. Sebab? Sebab Shaklee Collagen Powder mengandungi 4,000mg proprietari Red Snapper Scale (RSS) kolagen iaitu kolagen yang sangat berkualiti tinggi, tulen, lasak dan elastik yang diestrak daripasa sisik ikan Snapper. Ikan Snapper ni kalau orang Malaysia panggil ikan merah.

Lepas tuh, selain kolagen ikan tadi ada beberapa bahan utama lain yang dimasukkan kedalam Shaklee Collagen Powder ni. Ade estrak biji  benih camellia Japonica, ade estrak Pfaffia, estrak kerang kerangan, lactobacillius acidophilus, vitamin C dan vitamin B. Semua bahan-bahan ni digabungkan untuk meningkatkan kadar keberkesanan RSS yg saya habaq tadi tu.


APA BEZANYA??  Collagen Powder Shaklee dengan Collagen Lain??

  • TIADA BAHAN PENGAWET atau Bahan TIRUAN.   
  • 100% Dari Sumber Semulajadi!
  • Terbukti berkesan sebanyak 69% Peningkatan terhadap Kelembapan kulit!
  • Terbukti berkesan 75% Peningkatan terhadap Kelicinan Kulit!
  • 90% Peningkatan terhadap Keserian wajah dan kulit!
  • 80% Pengurangan Kedutan di wajah!

Ok lah sampai disini sahaja serba sedikit tentang produk yang terbaik ini yang ingin saya kongsikan bersama kepada anda if berminat untuk order boleh PM/SMS/Whatsapp :

Rozy Saleh
013-7041359
Saya juga boleh memberikan nasihat percuma tentang produk ini sama ada dari segi cara pemakanannya dan sebagainya.. Tanya saya ya:) Insya Allah

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...