Join us

Autoresponder Terbaik!

Instapage

Monday 29 September 2014

Membuat Landing Page Yang Nampak Pro!



Salam dan selamat pagi! :) Kali ini saya nak share ilmu bagaimana anda boleh membuat LANDING  PAGE yang nampak Pro dalam 5 min dan PERCUMA!! Contohnya >>  http://sid.myinstapage.com/

Apa itu LANDING PAGE?  Landing page sebenarnya adalah untuk kita mendapatkan Nama dan juga email bakal-bakal pembeli atau bakal-bakal subcriber kita..iaitu orang yang betul-betul mahukan perkhidmatan atau produk kita!

Susahkan kalau kita tidak tahu caranya, mungkin terpaksa keluarkan duit nak suruh orang buat.. Tetapi kini, anda yang tidak mahir seperti saya pun boleh membuatnya dalam masa 5 min dan PERCUMA sahaja tau :)


Ok, saya menggunakan InstapageInsta page ini adalah PERCUMA, dan di dalam Instapage ini terdapat 70 Template yang Profesional yang boleh anda buat sendiri!  Landing page yang pertama anda buat, anda akan dapat link url yang anda boleh PUBLISH kan kepada umum..

Try ler kodek-kodek, very interesting gitu :)  Tapi Offcourse lah, PERCUMA itu TERHAD untuk satu link sahaja setelah anda siapkan LANDING PAGE anda.  Cukuplah kan..at least ada lah juga LANDING PAGE yang menarik dan mengikut citarasa anda gitu..

Okeh itu sahaja saya nak share tentang LANDING PAGE.. Jom buat satu, Klik sini>>  INSTAPAGE

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...