Join us

Autoresponder Terbaik!

Instapage

Thursday 25 September 2014

Perniagaan Untuk Surirumah??

Assalamualaikum dan salam sejahtera.. :)
Kali ini entry admin nak bercerita sket tentang perniagaan untuk surirumah. Siapa kata Surirumah tidak boleh berniaga hanya dari rumah?? Zaman sekarang sudah berubah..Zaman sekarang lebih dikenali sebagai zaman media sosial. Siapa yang tidak tahu internet boleh dikatakan ketinggalan zamanlah juga..(Jangan marah ya :) ) Sebelum ini entry saya ada memaklumkan bahawa penduduk Malaysia sahaja seramai 30 Juta, pengguna internet di Malaysia adalah 67% (20 Juta) daripada 30 juta itu...Banyakkan?? So, adalah rugi sekiranya anda tidak menggunakan peluang yang terbuka ini, contohnya kalau dapat 1% daripada 20 Juta tuh agak2 cukup tak ntuk keperluan setiap bulan?? :)
Rugi kalau ada internet tapi HANYA TAHU BER-FACEBOOK, tengok YOUTUBE, CHATTING dan lain-lain.....DAN KENA BAYAR BIL TIAP-TIAP BULAN TANPA DUIT MASUK!!! RUGIIIIIIIINYERRR!!!.....


Kehidupan biasa sebagai surirumah adalah menyiapkan anak2 untuk ke sekolah, memasak, membasuh baju, menggosok baju, melipat baju, menyediakan makanan tengahari untuk suami tercinta dan juga anak2 dan banyak lagi..dan HANYA MENGHARAPKAN GAJI SI SUAMI SAHAJA SETIAP BULAN!! SEKIRANYA GAJI SUAMI BESAR ok lah.. 

Ada tak terdetik di dalam hati untuk hendak membantu si suami dari segi kewangan? Saya rasa pasti ada bagi setiap surirumah..Betui dak?? :) Alasan seperti:

# MALASLAH!
# SUSAHLAH NAK BUAT!
# TAK TAHU LAH!
# MASA TAKDAK LAH!
# BOLEH KER?!

ITU SEMUA ALASAN ORANG YANG GAGAL!! TAPI DUIT NAK!!! Bagaimana nak bermula?? Ok Boleh BERMULA SEKARANG!!

Dengan SHAKLEE sungguh mudah!..Anda tidak perlu ada MODAL YANG BANYAK untuk bermula, hanya daftar sebagai Shaklee Independent Distributor, hanya RM65 SEUMUR HIDUP lagi tuhhh... anda boleh GUNA DULU!! untuk anda sendiri atau juga keluarga.  Dah guna baru tahu kebaikkannya yang anda boleh kongsikan bersama-sama kawan-kawan dan juga sedara mara. Sebab Shaklee sudah 50 tahun produknya di pasaran dan beribu testimoni untuk setiap produknya serta semua produknya telah menjalani banyak ujian klinikal peringkat antarabangsa!

Anda mungkin tahu Shaklee, tapi anda TIDAK TAHU apa yang bagus sangat SHAKLEE nih kan??
Dulu ibu mertua saya ada bercakap sebelum menggunakan produk Shaklee "Ohh Shaklee", (Macam tahu jekk) tetapi setelah menggunakan beberapa produk SHAKLEE yang saya syorkan barulah beliau begitu kagum dan jatuh cinta lah katakan dengan produk-produk Shaklee...sebab apa?? Sebab produknya BERKESAN!!

Saya pasti, RAMAI YANG TAHU SHAKLEE, TETAPI TIDAK TAHU SEBENARNYA KEBAIKKAN SHAKLEE!!

So, sebagai surirumah kita guna dulu, baru tahu kemudian lepas guna kita share kebaikkannya di FB dan sebaginya..Bila dah jadi Shaklee Independent Distributor (SID) tuh, kita beli pon dengan harga ahli jauh lebih murah gitu.. Kalau kawan anda hendak beli, melalui anda, boleh sahaja anda beli melalui akaun anda dan terus membuat pembayaran secara online...dan barang tersebut akan sampai terus kepada kawan anda!! Mudah kan?? Yang bagusnya Shaklee nih bukan macam MLM yang lain-lain tuh yang berkejaran nak kena cari PAIRING.. produk belum tentu lagi bagusnya. Inilah sebabnya mengapa saya setia dengan SHAKLEE :).. 

Alhamdullilah dengan jadi ahli, saya dikelilingi oleh mereka yang telah berjaya dan menunjukkan juga bagaimana mendekatkan diri lagi dengan ALLAH SWT.  Kalau nak pintu rezeki terbuka, hubungan kita dengan ALLAH harus kita jaga juga, bukan asyik nak berbisnes jekk... :)

Siapa surirumah yang rasa nak kontek saya nak tanya macam2 soalan..boleh sahaja..Insya Allah saya cuba membantu seadanya.. :) Shaklee bukannya jenis skim orang bawah buat banyak duit, orang atasnya dapat banyak..Orang atas pon kena buat juga kalau nak banyak duit...Sistem yang ADIL gitu..
Sekian Wassalam,

Kontek saya 013-7041359 (Rozy)
Allah tidak akan merubah kehidupan seseorang melainkan
dia berusaha sendiri untuk merubah kehidupannya :)



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...